Ema, ma oskan lennata

Nädala kokkuvõte

Hommik algas oma uue harjumusega, pulsi mõõtmine lamades ja püsti (64/86). Minu arvates natukene kõrge. Pulsi vahe võiks olla 10-15 lööki.

Täna plaanis:

  • 3km soojendus
  • mingid harjutused
  • 2000+500+1000+500+2000+500+1000+500+2000
    2km ja 1km kuni 172 pulsiga, 500m rahulikult
  • 3km lõdvestusjooks

Tegin oma 3 km soojenduse ära kuidagi moodi, eilse päeva kehv tunne oli veel sees. Ei tulnud samma jätkuvalt korralikult välja. Tegin harjutused ka ära (Põlvetõstejooks,  pöiaringid, jalahood ja muud sellised asjad). Hakkas natukene parem, sain jala korralikult lahti, hakkasin jooksma, esimesed 200 m tegin natukene tempokamalt, et ennast korralikult lahti joosta ja siis…. Oi jopt, kui kerge hakkas, esimene mõte oli: “Ema, ma oskan lennata!” Peale seda tundus jooksmine nii kerge, nii hea ja mis peamine – rahuldust pakkuv.

Soojendusjooks:
3,13 km ajaga 00:17,53. Keksmine pulss 137 ja keskmine kiirus 10,5km/h
Lõigud:
10,01 km ajaga 00:47,17. Keskmine pulss 167 ja keskmine kiirus 12,8km/h.
Lõdvestusjooks:
2,91 km ajaga 00:17,14. Keskmine pulss 144 ja keskmine kiirus 10,4km/h. See jooks pole enam nii oluline ka, veits on, näitab taastumist.
Taastumine 110 löögini 2:0 3min.

Varsti tuleb ka nädala kokkuvõte. 🙂

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s